Formulari de cerca

Esteu aquí

Organització i Funcions

Organització i Funcions

En este apartat tenim la intenció de donar a conèixer les tasques de la Política Local de Moncada, sent primordial l'aplicació i coneixement de les lleis i reglaments específics, d'entre les quals destaquem en l'ús diari, la Llei Orgància 1/1992,de 21 de febrer, sobre Protecció de la Seguretat Ciutadana.

Funcions policials

Les diferents  funcions policials estan assignades a la Comissaria, Unitat de Patrulles, Unitat de Barris i la Unitat administrativa.

COMISSARIA

Les Dependències de la Policia Local es troben ubicades a l'Ajuntament, siti al Carrer Major núm. 63.

L'horari d'atenció al ciutadà es realitza les 24 hores del dia,i es pot  contactar amb la Policia Local a través dels números telefònics següents, 961390587 i 96.1393626

UNITAT DE PATRULLES

Realitza torns de matí, vesprada i nit els 365 dies de l'any.

Les principals funcions de la Patrulla Policia són: PREVENIR, RESPONDRE I AUXILIAR. D'esta forma les principals funcions les podem concretar en les següents:

  • Patrulles preventives del Nucli Urbà
  • Patrulles preventives dels Barris Perifèrics.
  • Patrulles preventives dels Polígons Industrials.
  • Controls Preventius Diversos:
  • Ús de la corretja de Seguretat
  • Ús del Casc.
  • Alcoholèmies.
  • Actuacions diverses en matèria de seguretat ciutadana.
  • Auxili i informació al Ciudadà.

UNITAT ADMINISTRATIVA

Realitza jornades de matí de dilluns a divendres. Les principals funcions són les següents:

  • Atenció al ciutadà.
  • Recepció de documents interns.
  • Recepció de documents externs.
  • Gestió de residus sòlids.
  • Registre i remissió d' Atestats.
  • Registre i remissió de les Intervencions realitzades.
  • Arxiu i Gestió de tota la documentació interna i externa de la Policia Local.
  • Primer contacte amb víctimes de violència de gènere.
  • Primer contacte en el tractament de menors.
  • Gestió de les Ordres de Protecció i altres documents Judicials
 
Site developed with Drupal