Durant el 2020, des de l'inici de la pandèmia, la xarxa Joves.net han desenvolupat campanyes amb missatjes il·lustrats de sensibilització per a la prevenció de la COVID19. La seua difusió en xarxes socials i la seua aplicació en el disseny de mascaretes per a joves ha arribat a milers de joves dels municipis que formen la Xarxa. A més, en estiu es va realitzar un estudi sociològic sobre com estan vivint els i les joves la crisi sanitària.
Ara, amb aquesta nova campanya "Súper-Trellat, el power que atura el bitxo", es vol conscienciar sobre les reunions socials especialment a les festes de Nadal, per evitar la propagació del virus.
El president del Consorci Xarxa Joves.net, Sergio Gómez manifesta que: “en aquestes situacions, és quan més que mai s’ha d’anar amb cura, i no es poden oblidar les nostres obligacions com a integrants de la societat. Com és natural, entenem que els joves volen relacionar-se, però ho hem de fer amb responsabilitat i respectant les mesures de seguretat”.