Formulari de cerca

Esteu aquí

Oficina d’Atenció Ciutadana

Oficina d’Atenció Ciutadana O.A.C

 

L’Oficina d’Atenció Ciutadana té l’objectiu d’assessorar i assistir el ciutadà en les relacions administratives amb l’Ajuntament de Moncada.

 

A través d’una atenció empàtica i proactiva volem aconseguir servir a la ciutadania de forma eficient i amb qualitat, colocar-la al centre de les nostres actuacions oferint un tracte personalitzat.

 

Tràmits que podrà realitzar

 

Registre electrònic de totes les sol·licituds que es presenten a l'Ajuntament i digitalització de tots els documents.

Informació i assessorament sobre tràmits Municipals.

Emissió de certificats de signatura digital de la ACCV.

Presentació de documentació i registre d'entrada per a gestions amb altres administracions públiques integrades en SIR (Sistema d'Interconnexió de Registres).

Tramitació expedientes Padró d'Habitants.

Tramitació expedientes Cementeri Municipal.

Tramitació expedientes Guals Permanents.

Tramitació Altes Registre d'Associacions Municipals.

Reserva cita amb el Servei de Mediació Hipotecària i el Servei de Mediació Familiar.

Obtenció targeta de la Font Pública Municipal.

 

 

 
Site developed with Drupal