Formulari de cerca

Esteu aquí

Dimecres 23 Desembre 2020
COMUNICAT CRISI DEL CORONAVIRUS - 23 DE DESEMBRE DEL 2020

Des de l'Ajuntament de Moncada en col·laboració amb el teixit associatiu del municipi i pensant en la promoció del comerç de proximitat, durant el període nadalenc havíem programat una agenda d'activitats socioculturals entre les quals hi havia incloses activitats per als nostres xiquets i xiquetes complint amb el protocol sanitari establert.

Lamentablement la pandèmia del coronavirus evoluciona i les últimes notícies per a la nostra ciutat no són positives. S'ha produït un important increment d'incidència acumulada en la nostra població amb una tendència ascendent important.

Davant aquesta situació hem de ser absolutament responsables, tant en l'àmbit individual com en el col·lectiu, per la qual cosa des de l'Ajuntament hem pres la decisió de suspendre les activitats públiques organitzades pel consistori, així com les de les associacions que necessiten autorització municipal o utilitzen espais públics.

Des de l'Ajuntament de Moncada estem en contínua coordinació amb Salut Pública per a coordinar protocols conjunts, però necessitem la implicació de la ciutadania per a frenar l'expansió del virus en la nostra localitat. Així, demanem el màxim compliment de les mesures establertes, relatives a les reunions d'un màxim de 6 persones així com l'ús de la mascareta, la distància interpersonal i el rentat de mans.

És de vital importància que ens mantinguem extremadament prudents davant el coronavirus per a controlar la situació i que limitem les relacions socials al màxim.

Recordeu que cada xicoteta acció individual és un gran pas col·lectiu. Agraïm el vostre esforç en aquests moments incerts. Entre tots farem una gran ciutat.

Site developed with Drupal